צמחיה מלאכותית למסעדות

מה היתרונות בצמחיה מלאכותית בחללים סגורים ולמי היא מתאימה ונחוצה?

הצמחייה המלאכותית מתאימה הן לחלל הבית והן למסעדות, בתי מלון ומשרדים. חוסכת בעלויות תחזוקה והשקיה, היא ירוקה, מגוונת ומעוצבת כל הזמן.

כיום השימוש בצמחייה מלאכותית מאד מקובל וזאת בעיקר לאור העובדה שהחומרים מהם היא עשויה מבלבלת גם את הדבורים. היא נראית רעננה וחדשה כל השנה והתחזוקה כמעט אפסית.

והכי חשוב האיכות הבלתי מתפשרת והשימוש בחומרים הכי עכשוויים שיש.

מעצבי פנים וארכיטקטים מהשורה הראשונה בוחרים בקולקציה של לגעת במשי לאור ניסיון של למעלה מ 30 שנה ושם נרדף לאיכות ולמקצועיות ושיתופי הפעולה הופכת כל פרויקט לחוויה מרגשת.

כשאני ניגשת לחלל של מסעדה או לחילופין לובי של מלון וחדרי ישיבות במשרד, חשוב להתאים את העיצוב לקונספט הקיים.

כל חלל הוא מיוחד ולכל חלל נתאים את הסגנון והעיצוב שמתאים לו. כל פרוייקט הוא יחיד ומיוחד ולכל אחד נקדיש את הזמן והמחשבה כדי שיזכרו את המקום גם בגלל האוכל אבל גם ידברו על העיצוב

צמחיה מלאכותית למסעדות
צמחיה מלאכותית למסעדות
צמחיה מלאכותית למסעדות

קירות ירוקים בשימוש של מוס טבעי ואלמנטים אחרים יוצרים מראה מדהים וכל קיר שנעשה בעבודת יד הוא יצירת אומנות מרהיבה ועוצרת נשימה.

גם עיצובי הפרחים זוכים למקום של כבוד. לפעמים נעצב בסחלבים וזרדים ולפעמים נבחר בפרחי שדה. כל חלל והאופי הייחודי שלו ולכל חלל נתאים את העיצוב שישלים את האווירה.

באחת המסעדות במרכז הארץ בחרתי עבור הלקוח עצי דקל ענקיים וצמחיה נשפכת מהקירות והתקרה והתוצאה הייתה מרשימה ביותר. לעומת זאת ברשת של מלונות רימונים עיצבתי עבורם רימון מקרמיקה וענף עם פירות רימון מלאכותי לכל דלפקי הקבלה. כל רימון נעשה בעבודת יד והענף כל כך טבעי ואיכותי ששנים של שימוש לא המעיטו מהמראה המלבב של העיצוב.

מאחר והחללים של מסעדות ו/או משרדים לרוב חשוכים, השימוש בצמחיה מלאכותית נחוץ ביותר ולכן חשוב להביא את הבחוץ לבפנים כך שהמקום מקבל תוספת הכרחית לעיצוב הכללי והרגשה של נינוחות ורוגע.

כדאי לדעת שכיום הטכנולוגיה כל כך השתנתה והשתפרה כך שצמחיה מלאכותית מותאמת גם לבחוץ ועמידה לקרני השמש החזקים. אז יש פתרונות גם לצורך בצמחייה מלאכותית חיצונית.

חשוב להשתמש בצמחיה המלאכותית כדי להעשיר את החלל ותורם לאווירה במקום.

בלגעת במשי אני דואגת שהשימוש בצמחיה המלאכותית יהיה באיכויות הגבוהות ביותר כך שיראו טבעיים, ויעמדו במבחן הזמן תוך התייחסות לטרנדים המובילים בעולם לקבלת תוצאות מושלמות עבורכם.

לגעת במשי הופכת כל חלום למציאות.

×
0