טיפים לעיצוב הבית

תאריך :
יוני 21, 2020
מחבר :
יצחק נחמד
שתף :

אנחנו כאן בשביל זה. מריהוט עור, עיצוב מודרני ומינימליסטי ועד שימוש בחומרים נייטרלים נהדרים, אנו יכולים לומר ללא ספק שהקולקציה שלנו מגוונת ונותנת מענה למגמות העיצוב העדכניות ביותר.

עיצוב פנים מודרני

הכוונה לסגנון עיצוב המקנה לבית או למשרד מראה יוקרתי. סגנון זה הפך בשנים האחרונות להיות מאד פופולרי ומתאפיין בקווים ישרים ונקיים מעניק מראה יוקרתי, עדכני ומרשים. כדי לשמור על הקו הזה בכל תהליך העיצוב, יש לתת דגש לפרטים הקטנים והגדולים כאחד ופרטי העיצוב שירכיבו את המכלול יכללו אלמנטים בעלי קווים נקיים, כמה שפחות דוגמאות מורכבות אשר יצרו עומס. אז זכרו כשאתם רוצים להגיע לתוצאה הזו האלמנטים שיבחרו על ידכם צריכים להיות קוים גאומטריים ופריטים נקיים. מינימאלי זה הכרחי!
הצבעים המועדפים עלי הם לבן, שחור ואפור. צבעים אלו יאפשרו אוירה מאופקת. תמיד אפשר להשתמש באלמנטים כמו כריות בעלי גוון חם כדי להדגיש את החלל וליצור סגנון ואוירה ייחודית ומזמינה.
חומרים כמו זכוכית, ברזל, אבן ואפילו עץ הכרחיים על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

עיצוב BOHO

אני בהחלט מעריכה את היופי בעיצוב בתים מינימליסטי אבל חדרי הבוהו יותר נגישים אלי. האוירה הנעימה והאקלקטיות מושכת בעיני והיא כיום הטרנד החם הבא.

שימוש בעור

עור הוא חומר נהדר ומשתנה לשימוש בעת יצירת מראה הבוהו שלך. נסה להוסיף ספת עור חומה וחמאה. מעצבים אותו עם פרווה כלשהי או השאירו אותה נקיה כך או כך, זה ישמש כמוקד המושלם בסלון הבוהו שלכם. בוהו עוסק במרקמים מנוגדים, ולכן הוספת כמה כריות נצנצים גיאומטריות היא דרך נהדרת לשים טוויסט אורבני למראה זה.

תוספת של ריהוט מודרני

הוספת התזה של העיצוב המודרני יכולה להפוך את החדר בהשראת הבוהו שלכם למקום מגורים שיקי ומעוצב. הוספת שולחן קפה מבריק, לבן ומודרני מוקף טקסטיל וינטג' ', צמחים תלויים ושטיח מרוקאי צבעוני נותן מראה אופנתי. תוספת של אביזר מודרני בלתי צפוי היא דרך נהדרת לאזן בין הישן לחדש. בנוסף, זה נראה מדהים!

תשתמשו בצבע מינימלי

כשאתם מנסים להשיג מראה מינימליסטי, תשתמשו בצבעים בהירים. אזורי בוהו נוטים להיצמד ללוח צבעים קפדני. ניטרליים הם החברים שלך, לא האויבים שלך. הצבע יגיע מהצמחים שלך או אולי כרית או שתיים צבעוניות. כשאתם שומרים על כל האלמנטים האחרים בחלל ניטרליים, זה יוצר אווירה מרגיעה ומושכת.

שפה עתיקה

וסף משהו ישן, משהו חדש, משהו שהושאל, וחלומות העיצוב של boho שלך יתגשמו! יש משהו מיוחד שאפשר לומר על הוספת ריהוט עתיק בעת בניית חלל הבוהו שלך. טרנדים לעיצוב הבית של בוהו עוסקים בשימוש חוזר בפריטים מהעבר. זה ייצר ספין מתוחכם על העיצוב המסורתי אליו אתם רגילים.

תוסיפו עץ טבעי

שום דבר לא מושלם, וזו הסיבה ששימוש בחתיכות עץ טבעי כמצרך עיטור בקישוט הבוהו שלך הוא המגמה ברגע זה. הוספת עץ טבעי תוסיף מעט מרקם לחדרכם. בעוד ספה צבעונית עצמה מותאמת ומודרנית, הוסיפו כריות boho אם ברצונכם להוסיף חמימות במקום.

סלי אריגה

אחת הדרכים הקלות ביותר לארוג ויברציות בוהו היא השימוש בסלים, שטיחי ראטן, פרטי ריהוט מבמבוק וכו'. לא משנה מה תחליטו, זה ייראה מדהים.

מגמות לעיצוב בית

השתמשו בפנים בריהוט החוץ
טריק נהדר נוסף בעת יצירת חלל המבוקש הוא שימוש ברהיטי חוץ לפנים. בין אם מדובר בכסאות חיצוניים, נדנדות מבמבוק או ראטן ובין אם ובשולחן חיצוני, כסאות החוץ היפים הללו ייראו בצורה מושלמת בבית סביב שולחן האוכל שלכם. רבים אולי לא יודעים זאת, אך רהיטי נצרים יחברו את חדר הבוהו שלכם. גם השימוש בפופים או נדנדות מקרמה יהפכו את החלל למזמין ונח.

תאורה ואביזרים

גופי תאורה מאוירים, מחבל, עץ או ראטן יאחדו את חדר Boho שלכם וישלימו את האווירה הרגועה ומסבירת הפנים. מנורות ריצפה, נרות וכו' תהיה תוספת מבורכת.

שימוש בצמחיה טבעית או מלאכותית

חיבוק עולם הטבע הוא ההשראה העיקרית לסגנון זה, לכן הקפידו להחיות את החדר שלכם עם שרכים וצמחים תלויים (קולבי צמחי מקרמה היו נראים נהדר). לא רק שהם מביאים תוספת לחדר, אלא שגם צמחים משפרים את איכות האוויר ויכולים לשפר את מצב הרוח שלכם. אתם יכולים גם להשתמש בקקטוסים, עצי דקל וכו' – קל לטפל בהם וזמינים בצורות וסגנונות רבים. השימוש בצמחיה מלאכותית איכותית עושה את החיים יותר קלים וכיום המראה כל כך טבעי שהעדפה פונה בהחלט לכיוון הזה. הם לא דורשים טיפול מיוחד והם יהפכו את חדר הבוהו שלכם לשיק ומלא חיים. כשמדובר בטרנדים לעיצוב הבית, צמחים הם בגדר חובה מוחלטת.

תהפכו את החלל לאישי

הדבר האחרון שעליכם לעשות כדי לחבר את מגמות העיצוב הביתי שלכם הוא להוסיף כמה ירושות אישיות שתאהבו לחלוטין. מפריטים בעבודת יד לחפצים מהנסיעות שלך. אביזרים אמורים לספר את הסיפור שלכם, בין אם מדובר בשטיחים, בקבוקי וינטג' 'או תמונות של בני המשפחה.

עיצוב פנים כפרי

עיצוב פנים כפרי המוכר גם כעיצוב פרובנס, מאפיין לרוב מראה בתים חמים ומזמינים ומשרה אווירה ביתית נוחה ונעימה בכל הבית.

השאיפה להכניס את הטבע לבית וחשוב שכל הפריטים ישתלבו באופן הרמוני ומדויק. שילוב של עץ ואבן טבעיים הכרחיים להשלמת האוירה. בטקסטיל נשתמש בדוגמאות מעוטרות ובעלי חספוס.
הגוונים של שמנת, בז' וגוונים מעודנים של חום עם נגיעות של כריות בגווני אדום, צהוב וירוק או פרטי דקורציה מנחושת יעשו עבודה מצוינת בחללים אותם אתם רוצים לעצב בסגנון זה.
אחד המאפיינים המבליטים את הסגנון הכפרי מסגנונות אחרים הוא השימוש בפיתוחים על גבי חזיתות שונות, בדרך כלל דלתות החדרים, דלתות ארונות והמטבח ואפילו קירות רגילים מקבלים תוספת של פיתוח המשדרג את המראה השטוח שלהם. מאפיין נוסף הוא שימוש בידיות חיצוניות המשלבות את החומרים המאפיינים את המראה כפרי.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

×
0